Arkadaşlar bebeğin odasını kuranlara bi sorum olacak ben bebeğimin odasına özel ölçü 80×150 karyola beşik yaptırıyorum ama yatağını dışardan ayrı satın alacağım bu yatağı karyola içine 80×150 olarak mı almam lazım yoksa 70×140 olarak bi boy küçük mü? Sizler tam ölçüye göre mi aldınız