huysuz__ Elif_49 benim 3. Bebişte tutmadı dik açıdaydı ama kızım olucak, büyük ihtimalle ultrason pozisyonu açı görünüşünü yanılttı🥰 ablası abisinde tutmuştu . Doğru pozisyonu yakalamak önemli ,nub teorisi %99 oranında doğru sonuç veriyor..