1xyz hadi ya canım bende uğur değere gidiyodum evet tüp bebek alanında kendisi ve çok kalabalık ama benim riskli olduğu için konuştum aldı benide ben memnun kaldım doktordan şuan girişi 1970 lira ama rahim filmini nerde çektirsem bilemedim 8 ay önce 4500 se şuan 9 falan muhtemelen