ayanarta1 Kızlar kac aylıkken giymeye başladınız ben bayramda 21. Haftada olacağım elimde önceki gebelikten bir elbise var onu giymeyi düşünüyorum ama elbiseyi giyince sanki ne hamile gibiyim ne değilgbym oldu abes olurmu bilemedim sizler ne yapacaksınız
Sumeyyeky ayanarta1 hamile kıyafeti almadım ben hiç 8. Aydayım kızım doğduktan sonra da giyebileceğim türden elbise aldım bayrama falan hamile kıyafetleri bana pek güzel gelmedi 🤣
Serendipity16 ayanarta1 kapalı olduğum için kıyafetlerim bol genelde elbisem falan çok onları giydim rahatsız olmadım ama tabi çok kilo almadım ben göbeğimde aşırı büyük değil 33. Haftadayım zaten bu saatten sonra da hamile kıyafeti almam bence normal kıyafetleri daha bol alarak bu sorun ortadan kalkar hamile kıyafetleri bana çok çirkin geliyor 😂
ayanarta1 Sumeyyeky bende böyle düşünüyorum ya o yüzden almak istemiyorum ne varsa elimde onlari değerlendirmek istiyorum
ayanarta1 milav bende şu an lastikli pantolonları falan giyiyorum ama yine de bayram seyran deyince daha düzgün şeyler giymek lazım diye telaşa düştüm,🙄
ayanarta1 Serendipity16 ben gibi düşünenler olduğuna sevindim 😊 hamile kıyafetlerini bende sevmiyorum ya 🙈 ama ben çok kilo alıyorum ona göre bol alsam doğum sonra giyemem nasıl olacak bilmiyorum
Sumeyyeky ayanarta1 kesinlikle öyle ya yazlık elbiseler aldım lastikli bel kısımları gayet de hoş bence
Serendipity16 ayanarta1 doğumdan sonra da hemen kilo gider mi emin değilim normal bedeninizden bir beden büyük alırsanız bence olur sonradan da
ayanarta1 Serendipity16 zaten şu an normal bedenimden bol giydiğim için hep öyle alıyorum ne kadar zor şeyler bu işler 🙄