Hanımlar merhaba. Canımı sıkan bir durumu in postunu açıyorum. 8 haftalık gebeyim ve az önce içinde glukoz fruktoz şurubu, ketçap gibi kötü şeylerin olduğu hazır çiğ köfteden yedim biraz fazla. Dün de 1 bardak ice tea içmiştim. Bunları tükettiğim için çok endişeliyim. İnsülin direncine yatkınım ve dr şeker hamur işi karbonhidrat tüketme demişti. Ben bunları az ölçüde tüketiyorum kesemedim. Siz neler yapıyorsunuz? Çok dikkat ediyor musunuz yoksa canınızın istediğini yiyor musunuz?