Nisanurogn_ kahvesever__ ilk defa böyle oluyor doğum habercisi diyor bazılarıda ondan sorayım dedim teşekkürler
kahvesever__ Nisanurogn_ hareketlerini kontrol edin sürekli ve ağrınız sancınız olursa hemen hastaneye gidin
Beybun_29 Nisanurogn_ bebeğin kendini geriyor aslında tek yere toplanio sık sık yaşadım bı ay boyunca fazla yaşadım durumu göğüs kafesimi bazen zorluyordu bazen sağ tarafımi bu aralar ise dümdüz tüm karnım bir anda kaskatı oluyor geçiyor