Hanımlar merhaba ben 12+1 gebeyim.
Folik asitim 2 tane kaldı ve doktora maalesef sormayı unuttum devam mı diye devlete gittiğim içinde ancak bayramdan sonra gidebilirim. Bazıları 12de bırakmış bazıları devam etmiş ya da ek başka bir şeye başlanmış. Sizlerde nasıl oldu yardımcı olabilir misiniz?