NekwaSultan
Merhabalar güzel anneler
Ihh derneği yemen deki bebekler açlıktan ölmesin diye bir kampanya başlatmış bebeklere mama almak için türk kahvesi satıyor.
Ben de bugün öğrendim bunu hemen çevreme duyurmaya başladım ki bir nebze de olsa katkım olsun diye lütfen siz de bu konuda duyarlı olun malum hepimiz anneyiz şefkati duyarlılığı en iyi biz biliriz.
Semtinizde vardır büyük ihtimalle bir temsilcilik.
Yahut YEMEN yazip 3072 ye msj göndererek 5 tl yardım edebilirsiniz.