Anneler öncelikle merhaba ben dün doğum yapmıştım sezeryan spinal antestezi ile bebeğime memeyi öğrettim tutuyo çok şükür ama sütun gelip gelmediğini bilmiyorum yaklaşık yarım saat bi saate yakın emiyo ama genellikle yerine yatırınca hemen ağlıyor aç gibi davranıyor tekrar verince yine emiyor. Sütüm geliyor mu gelmiyor mu bilmiyorum ve süt gelmesi için ne yapabilirim yardımcı olur musunuz 🥰