Zeyynnpp Zeynep Kamilde perinatoloji takipliyim, 2 çocuğumda da detaylı yapmışlardı rutin kontrole gittiğimde, ama bu sene mırın kırın yoğunuz, dışardan randevu ayarla 21. Hafta yaptır mutlaka dedi. Bende radyolojiden randevu aldım 1080 tl ye😅 olur da beğenmezse otursun kendi baksın, keyfilerine göre yoğunuz diyorlar. Bide sabah al randevunu, biz 4 gibi çıkıyoruz genelde demez mi ?
iyice huy kaptım bu son gidişimde, 4 te randevu alıcam gidicem bakalım 🥲