ozgezynp Arkadaşlar merhaba 32. haftalığım ve 2 günden beri sütüm geliyor. Saydam değil yapış yapış değil bildiğimiz süt. Böyle bir şey başına gelen var mı? Bu durum tehlikeli mi sizce?
Ecekaplan ozgezynp Göğsünüzü Sıkmayın kendiniz , yoksa vücut kendini doğuma hazırlayıp erken doğum gerçekleştiriyor doğal akışına bırakın
Elfkzlky ozgezynp yok cnaım tehlikeli değil benm de 28 de filan gelmişti. Oynama sıkma. Cokcnormal boyle olması
Mervs ozgezynp gögsünüzü sakın uyarı vermeyin vücut dogum yaptıgını sanıyor ve rahim kasılmaları başlıyor erken dogumu tetikliyor benim arkadaşımın başına geldi 34. Haftada dogum yaptı o ucunu sıktırıyordu bak süt geliyor diye yani gögsünü uyardı çok kez