32 haftalık gebeyim. Kahverengi pembe arası lekem geldi doktora gittim rahim ağzı uzunluğunda bebekte bende herhangi bir sıkıntı görmedi neden olduğunu anlayamadı. İdrarda biraz enfeksiyon varmış az ama yinede ilaç verdi. Perşembe günü vajinal mantar için fitil kullanmıştım. Bu haftada kahverengi akıntı yaşayan oldu mu enfeksiyon dan yada fitilden kaynaklı olabilir mi deneyimlerinizi paylaşır mısınız şu anlık doktor bi sebep söyleyemedi takip et dedi sadece