slmdmrl Toksoplazma IgM pozitif çıktı ancak Igg avidite sonucumu anlayamadım içim içimi yiyor lütfen amlauqn varsa yorum yapsın IGG avidite 0.163 değerde çıkmış bu ne demek ?Daha önce mi geçirmişim yoksa şu an mi geçiriyorum