serenaygobul81 Kızlar normalde hep 0.10 olan beta hcg bu sefer <2,30 çıkmış bu ne demek bir de adet oldum
CokCahilsinKeskeOlsen serenaygobul81 Gebelik yok adet zamanları beta hormonu azda olsa artık gosterir bu da ondan kaynaklı muhtemelen
serenaygobul81 CokCahilsinKeskeOlsen adet olmadan kan vermiştim yani adet olmadan 2 gün önce normalde 0.10 çıkıyordu hep bu sefer 2,30 çıkınca şaşırdım gebelik zaten yoktur. Onu biliyorum ama normal mi diye sormak istedim
CokCahilsinKeskeOlsen serenaygobul81 Normal canım dediğim gibi adetten kaynaklı 1-2 değer yükselme yasananiliyor. Hakkında hayırlısı olsun ♥️
serenaygobul81 CokCahilsinKeskeOlsen Amin bebeğim sağol rabbim isteyen herkese nasip etsin doğru zaman değil demekki Allah büyüktür 🙏🏻😘