Esrahrz Kızlar oğlumun ismi yiğit kızımın ismini ne koysam diye düsünüyorum.uyumlu olsun istiyorum.ikiside eylül ayında dogmus olucak.allahtan bisey olmazsa kızımda eylul ayında dunyaya gelicek.eylülmü olsa acaba
Btl_akkurr Esrahrz canım benim oğlumun adı yiğit asaf kızım olucak inşallah adını da Hüma koyucaz inşallah ❣️🦋
Btl_akkurr Esrahrz doğrudur canım benim çevrede hiç yok diye tercih ettim umarım gönlüne göre bir isim bulursun canım ☺️❣️