Hanımlar merhaba, benim cildim çok kuru ve hiçbir şey kullanmıyorum. Sizden öneri almaya geldim ☺️ Bugün aynaya baktığımda yüzümde kırışıklar gördüm daha 24 yaşındayım 🥺 ellerimde kollarımda bacaklarımda kuruluktan pul pul beyaz bir şeyler dökülüyor. Kimyasal içerikli şeyler kullansam daha kötü olur diye korkuyorum. Ne yapmam lazım? Yüzüme elime bacaklarıma kollarıma ne kullanmam lazım? Kaç günde bir kullanmam lazım? Lütfen yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkürler ♥️