Ea_aylms6 2 gündür sol alt karnımda sürekli şekilde acı hissi var göbek deliğimin hemen sol tarafı bu durumu yaşayan var mı neden ağrı oluyor acaba ?
9898- Ea_aylms6 kızlar benimde kasıklarıma kramp gibi bi ağrı giriyo böyle ayakta dik kalamıyorum yürüyemiyorum böyle iğne batıyo gibi oluyo 17+ 1 im bende
Dra1 Ea_aylms6 büyük ihtimal bebek büyüdüğü için acıyor karın içi yırtılıyor benimde o haftalarda olmuştu 2-3 gün sürdü sonra geçti
Beybitooo Ea_aylms6 bende de baya ağrı oldu dediğiniz yerde doktora temizlik yaptığımı söyledim dinlen geçmezse gelirsin dedi ama geçti 5 6 gün sürdü ağrısı