avukatanne1 Serendipity16 emin olamadım ya başımda çok ağrıyor kasıklarım da adete 10 11 gün var bilemedim
Prmdkanneee avukatanne1 ay benimde 9 gün var ve bugün hem çok sık idrara çıkma var hemde beyaz bi akıntı ama enfeksiyonum yok hastanede çalışıyorum yeni test verdim belirti için çok erken değil mi 🥹
MorKelebek54 avukatanne1 regline daha 10 gun varsa daha gebelik yeni yeni olusmaya baslamistir zaten ya da yumurtlama donemindir yani bu kadar erkenden gebelik dememiz yanlis olur
Serendipity16 avukatanne1 regl belirtileri ve hamilelik belirteleri zaten aynı ama daha adetinize varsa hemen belirti yaşamazsınız
avukatanne1 MorKelebek54 yok erken yumurtladım ya bence o şeffaf sümüksü akıntı geleli 7 8 gün oldu çünkü