Zynp-ela6 Kızlar 3 gündür oluyorum Buyuk 9 Küçük 6 2.gun Büyük 9 Küçük 7 3.gun Büyük 9 Küçük 6 Nasıl sizce normal mi düşük.mu kızlar
Hulo2105 Zynp-ela6 gayet normal doktoruma sordum zaten düşük olması lazım demişti benimde hep 9a6 8 e düştü bi kere o zaman kötü olmuştum onun dışında iyiyim. 13 e kadar normalmiş fazla olması kötü zaten korkma canım.
elmaelmaelma Biraz düşük ama hamilelikte düşük tansiyonun bebeğe bi zararı olmuyor diye biliyorum. Yüksek tansiyon tehlikeli. Düşün tansiyon sizde baş dönmesi, halsizlik yapabilir sadece.