Dün kontrol günümdü doktorum muayene yaptı herşey yolunda gözüktü çok şükür tam çıkarken dedi ki 2 hafta sonra ilişki yasak tamam dedim ama keşke nedenini sorsaydım dedim bi arkadaşım da dedi ki ultrason dan açıklık görmüştür erken doğumu tetiklemesin diye ilişki yasakladı diye de görseydi derdi bana bence bide nst ye sokardı bu konuda fikri olan varmı ???