zero6868 Merhabalar arkadaşlar sezeryanla doğum yapıp ikinci bebeğini normal doğum yapan var mı acaba 2 sini sezeryanla doğum yaptım aradan 9 sene geçti doktor normal doğum yapabilirsin dedi ama riskleri de var mı acaba