04.04.2024 tarihinde sezeryan ile doğum yaptım anestezi olarak spiral tercih ettim iyi ki tercih etmişim ameliyat sonrası için beni çok rahatlattı ağrıları çok az hissetmiş oldum ameliyat esnasında tek sıkıntı çok bulantım oldu eğer baskılayamasam sedasyon vereceklerdi ama son 10 dk zorlansamda baskılayabildim sedasyon almadan çıktım sonrası içinde sadece kanama kontrolü yaparken bası da ağrım oldu ama dayanılmayacak bir ağrı değil kesinlikle ve saniyelik birşey sonda ameliyathanede takıldı o yüzden hissetmedim çıkarırken de acımadı zaten
Bugün üçüncü günüm ilk günkü kadar olmasada yine destekli oturup yatıyorum ama iyiyim ilk kalkış anı da asla anlatıldığı gibi imkansız ve zor değil kesinlikle o kadar negatif anlatılıyor ki çok korkarak giriyor insan doğuma aksine çok güzel inanın değiyor hepsine sormak istediğiniz soruları cevaplayabilirim.