Harbikiz Cansel11 benimde ağrıyor ilk ağrıdı sertlik hissettim bı kaç gün sürdü geçti doğumdan sonra 2 kez öyle oldu
Cansel11 Harbikiz çok geçmiş olsun üstüne düşerseniz eğer ilaç tedavisinde küçülüyor ben fazla üstüne düşmedim umursamadim ondan hala duruyor
Harbikiz Cansel11 teşekkür ederim sizede geçmiş olsun ben tekrar genel cerrahtan randevu aldım birde ona gosteriyim önceki doktor bana boyutu küçük demişti belkide 6 ay sonra büyürse tedavi uygulucak bilemiyorum da başka bir doktorda baksın
Harbikiz Cansel11 son bor soru daha sorucam size sizin sonuç kagidinizda reaktifmi yazıyordu reaktif olanlar sıkıntı değilmiş diye duydum bende yazmiyor reaktif
Cansel11 Harbikiz dediğim gibi ben üstüne fazla düşmedim sadece iki defa gittim özele ikisindede ilaç kullandığım için küçülmüş dedi ondan sonra hiç gitmedim yani sonuç kağıdı falan almadim maalesef