Sevil1996 Bebeği rahimden çıkacakmış gibi hissediyorum ittiriyor gibi ilk kez oluyor ya korkuyorum 27+1 im orası bir titriyor gibi değişik şeyler göbek te hissediyorum normalde ama bu sabah çok farklı
Gamze-1993 Benim 36 haftalık canım bende o hastalardan beri aynıyım her an çıkacak gibi ama doktor sorun yok normal diyo
Gamze-1993 Sevil1996 yok canım 36. Haftaya geldim en az 10 haftadır böyleyim zor geçiyor ama şükür erken doğum diye birsey demediler sorun yasamadim