Koalams bende 6 ay sonra kalmıştım. Dünyam başıma yıkılmıştı. Çünkü kayınvalidem vefat etmişti. Onun haftadı, kırkı daha sonra kaynımın düğünü ve hemen arkasından kayınbabamı evlendirdik rahatladık derken hamile kaldım. Çok ağladım. Eşimle hiç birbirimize zaman ayıramadık. İlk zamanlar birbirinize pek zaman ayıramıyorsunuz. Aileniz varsa onlar destek olursa anca. Benim sağolsun kardeşlerim, annem her bunaldığımda baktılar. Bir de bebeğinizin rutinini kendiniz belirleyin. Yani emzirme zamanları olsun 2 saatte bir. Öyle bu bebek aç diye her bulduğunuz yerde emzirirseniz bebeğin rutini oluşmaz ve sürekli ağlar. Ben oğlumda bu şekilde ilerledim. ⅚ ay olunca artık rahatlamıştık. Gezmediğimiz şehir kalmadı eşimle. Oğlum uysal bir bebekti. Uyku saatleri ve emme saatleri artık oluştuğu için planlarımızı ona göre uyguluyorduk. Ne misafirlikten, ne piknikten ne de şehir dışı gezmemden geri kaldım. İyi ki de olmuş dedim. Şöyle söyleyim çocuk olunca herşey bambaşka oluyor. Aradaki bağ o kadar artıyor ki. İkinciye hamileyim nasipse kızım olcak. Onda da aynı rutinleri uygulayacağım ☺️☺️