Selvidaglar Merhaba geç pir post ama yinede sormak istedim benimde adet bitimş ilişkim oldu bizde çocuk istıyoruz ve o günden tam 7gün sonra aşırı derece de adet sancısı gibi sancı cektim ,aşırı uyku,halsizlik oluştu ayakta duramadım sancıdan daha sonra lavoboya gittim küçük çok hafif pembemsi sümüksü akıntı geldi ve bitti ertesi gün sancım ufak ufak devam etti bacaklarım dizlerim agrıyoe ve aşırı acıkma hissi oluştu sizce bende gebe olabilir miyim