yagmurrrra Babydua benim tek yumurta ikizi 30+2 zor geçiyorr 🥲🥲 ama bebekler iyi çok şükür az zamanımız kaldı merakla bekliyorum
Sevvaldal Babydua ben de tek yumurta ikizi kızlara 29 haftalık hamileyim. Ne yalan söyliyim zor geçiyor. Ama çok şükür bebekler için riskli bir durum olmadı hiç🙏🙏🙏 bugün doktor kontrolüm vardı doktorum 34-35 haftaya kadar tutmaya çalışıcaz dedi🙏🙏🙏
Koalms Bende suan 10 haftalık hamileyim 3.cü gebeliğim tek yumurta ikizlere hamile oldugumu ılk defa ogrendim ne gibi durumlar beni beklicek hiç bilmiyorum
Babydua Rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin benim daha 8 hafta oldu doktor riskli dehi dua ediyorum İstanbul’da yaşıyorum doktor önerisi verebilir misiniz
ikizoglusannesi Merhaba bende tek yumurta ikizi 26+4 Belinde ağrı yaşayan var mı ne iyi geliyor 3 gündür çok ağrım var