Merhaba kızlar idrarım da sekerim pozitif çıktı normal de değerlerim çok iyiydi 3 aylık şeker ölçümünü de yapmıştı doktorum oda normal çıktı idrar şeker çıkınca korktum başına gelen var mi doktorum takip verdi 2 gündür takip ediyorum başına gelen var mi acaba