Sevgi_2104 27+4 hamileyim. 27. haftaya girdiğimizden beri hareketleri seyrekleşti. Aynı durumu yaşayan var mı 26.haftada kontrolüm vardı bir sorun yoktu. Ama yeni haftaya girdiğimizden beri böyle..
Benazirberen6868_ Sevgi_2104 benimkisi de öyle korkuyorum açıkçası seğirme hissediyorum az az öyle hareketli bi çocuk değil gibi ya
Latifeunalsoydan Bebek büyüdükçe alanı daralıyor ve hareketleri azalıyor az da olsa hissediyorsan sorun yoktur.
Sevgi_2104 Latifeunalsoydan azda olsa hissediyorum aynen. Bu haftalarda bazen hiç durmuyor gece uykumdan uyanıyorum diyenler oluyor bende açıkçası bir korku içine giriyorum hafta ilerledikçe daha fazla hareketli olur diye düşünmüştüm 😄😄
Sevgi_2104 Benazirberen6868_ bende en baştan öyle aşırıhareketli bir bebek olduğunu düşünmüyorum arada varlığını belli ediyor 😄 ama tedirginlik oluyor hep