MevaErsoy Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde normal doğum yapanlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız durumum uygunsa epidural takıldığını söylediler ücretini bilen var mı ne kadar ödediniz
Beyza-ecrin MevaErsoy ben 3 yıl önce normal doğum yapmıştım epiduralsiz üstte kalsın bende bekleyim burda
-Themother- MevaErsoy ben haziran 2022de yaptım. Ve hep nefretle hatırlıyorum doğumumu. Aç susuz uykusuz yatağa bağlı şekilde 18 saat sancı çektim. Epidural istedim dayanamıyorum sancılara dedim takamayız dediler. O kadar ilgisiz ve düşüncesizler ki. Çok travmatik bir doğumum oldu
mombarbie_ MevaErsoy benim dogumum zorluydu ve uzun sürdü o yüzden 6 7 cm e kadar bir şey hissetmemistim fakat 3 tur kordon dolanması olmuş o yüzden bebeğim aşağı inemedigi için baya uzun sürdü ve zorluydu