ArzuGl
Sezeryan olmuş biri olarak şunlar kaldı aklımda söyliyim belki atladıkların vardır. Depend dünyanın en iyi buluşuymuş, aşırı kanama oluyor öyle pedlerle başedilcek gibi değil, ben zayıf sayılırım yinede büyük beden aldım tam oldu, eve gelince de bikaç gün çok yoğun kanama oluyor o yüzden iki paket kullandım. Ameliyat sonrası bir süre altına hasta bezi serip hiçbirşey giydirmiyorlar ve direk pijama üstü istiyorlar. Pijama şart yani. Birde aşırı üşüme hissi ve gaz oluyor oda be kadar sıcak olursa olsun gecelik kullanamıyorsun, çorap hatta çetik şart. Benim göğüs ucum olmadığı için silikon uç denedim bir tane bulundurabilirsin. Süt gelme aşamasında ise bebek ucunu alıp getirtemeyince hastanedeki elektrikli pompayı kullandım ama hem belli süre yapınca can acıtıyor hemde sütü verimli getirmiyor. Manuel pompa hayatımı kurtardı resmen. Hem ucunu acıtmıyor hem de bebek emer gibi önce yavaş sonra belli bi tempoyla çekebiliyorsun o da sütün artarak gelmesini sağlıyor. başlarda şırınga ve kaşıkla veriyordum bu sefer kolay geldiği için memeyi almamaya ağlamaya başladı ben de sağlayı tamamen kestim. Bir haftada kavga dövüş karşılıklı ağlaya ağlaya memeye alıştık. İnşallah seninki hemen tutar memeyi ama demek istediğim hiçbir memeyi almıyorsa mama verin söylemine kulak asma. Bir damla bile olsa çocuğun aşısıdır süt onu ver. Aklıma bunlar geldi. Allah yardımcın olsun.