Vodah 23 haftalık gebeyim ancak bebek aralıklarını çok nadir hissediyorum hala siz hangi aralıklarda hissediyorsunuz bu durum beni tedirgin ediyor
asell13 Vodah benimde öyleydi canım 30. Haftadan sonra netleşti yüzü içime dönük hep muhtemelen ondan hissetmiyorum fazla
asell13 Vodah yok bebek sırtını karnıma dayamış o yüzden içerde ne yapıyor pek anlamıyorum hareketlerini hissetmiyorum net değil tabi canı sıkılınca hoplatıyor karnımı o ayrı mesele 😅