Aabbccc Escabel diye bir marka var çok keşfedilmemiş olsada aşırı memnunum kime tavsiye ettiysemde bayıldı. Karma yağlı akneye meyilli bir insanım benim cildimde üç aydır ne leke oluştu ne sivilce. Escabelin güneş sütünü kullanıyorum 200 ml bayada gidiyor. Pahalı markaları da kullandım ben aksine cildime hiç biri iyi gelmedi bı deneyin derim. Yine çatlak karşıtı bakım yağını da kullanıyorum 35 haftalığım hiç catlagim yok. 👍🏻