Kızlar evleneli 1 sene oldu ailemden uzak bir şehirde yaşıyorum 15 haftalık hamileyim dün kontorole gıtım doktor uzun yol önermiyoruz haraketsız kalıcaksın fln dedin yolda 15 saat ailemin yanına gıtmek istiyorum bebek doğunca da daha gıdemem eşim de kurban bayramında gıderız dıyo o zaman da 6 aylık hamile olmuş olucak napcam bilmiyorum bana bi akıl verin