Ayse1-1 Merhabalar 12 haftalık olduk gebelik videolarını izlerken bu haftada demir ve d vit başlanacağı yazıyor bayram haftasına denk geldiği doktora gidemem bu hafta ama bilen var mı kaçıncı haftada başladınız siz demir ve d vit e
Deletedmom_88 Ayse1-1 ben gebeliğin başından beri multivitamin kullanıyorum onda az da olsa d vitamini ve demir var ama ben ayrıca demir hapına 30. Haftada başladım. Kan değerleriniz iyiyse gerek görmeyebiliyor doktor ayrıca kullanmaya
Aabbccc Ayse1-1 bende şuan imom OMEGA kullanıyorum D vitamini kullanıyorum ama 12.haftamda farklı ilaçlar verecem dedi 😌
Ayse1-1 Deletedmom_88 şimdi siz deyince bende baktım içeriğine benimki de multivitamin gebe kalmadan önce başlamıştım kullanmaya içinde varmış demir ve d3
Deletedmom_88 Ayse1-1 aynennnn, oluyor genelde. İhtiyacınız olursa doktor söyler illaki ilerleyen zamanlarda 🙏🏻🥺
Ayse1-1 Aabbccc omega bulantılarını arttırır dedi benim doktorum kullandığım folik asitli multivitamini değiştirmişti. Vinalac kullanıyorum 7. Haftadan beri. 20. Haftadan sonra omega içerikli folik asite başlatırım dedi
DenizRoni Bana da gyno ferro demir ilacı verdi bu hafta ama kusma oldu aynı yan etkiler oldu mu sizde
Mardinbaby_ DenizRoni evet yuttuktan bi süre sonra ağza tadı geliyo mide bulandiriyo kusmamak icin midem bulaninca biseyler yiyodum ama zamanla geçti bulantı
kimoldugunubilirsinsen Ayse1-1 demir kan değerinize göre değişir bana 27.Haftada başladılar. Demir depom dolu olduğu için. D vitaminine genelde 12. Haftada başlanıyore. Bayramdan sonra gittiğinizde de başlanırsa sorun olmaz
Nalinnn14 Ayse1-1 14. Haftada kullanmaya başladım Demir ilacı multivitamin ve d vitamini sabah öğle akşam ayrı ayrı içiyorum hala devam 29. Haftadayım 😊