Ayseolcay Merhabalar 36wlık olduk nst de ağrı çıktı am ben hissetmiyorum sonrasında doktorum açıklık baktı 1-2 cm miş %40 efesman dedi doktorum ikinci nst kontrolümde az ağrı çıktı yarın tekrar nst ye gireceğim sizdeyse böyle bir durum yaşayan var mı