Günaydın kızlar,
Salı günü tetanoz aşısı oldum, aşıdan sonra hastalandım boğaz enfeksiyonu grip vs baya kötüyüm hala toparlayamadım ilaç kullanamıyorum acile gittim bi kere serum takıldı ama geçmedi nasıl geçecek hiç bilmiyorum çok zorlanıyorum 20 haftalık hamileyim