Hasibeeee benim de çok sevdiğim bir yemektir. 37. Haftadayız çok şükür 2-3 defa yemişimdir bu süreçte. Sürekli yemediğiniz, sağlıklı beslenmeye dikkat ettiğiniz sürece birkaç defa zararlı bir şey yediniz diye hiçbir şey olmaz. Ama olabildiğince güvendiğiniz bir yerden yiyin, taze yapılmasına dikkat edin. Benim doktorum hiçbir şeyi yasaklamadı. Adaçayına bile evet zararı kanıtlanmış tek bitki çayı ama onun için de bardak bardak içmeniz lazım, siz yine içmeseniz iyi olur dedi sadece. Ben de hiç içmedim gerek duymadım. Ha gidip çiğ yumurta, midye falan yemeyiz zaten. Ama böyle canınızın çok istediği bir şeyi de akut zehirlenme riskiniz olmadığı veya hastalık kapma riskiniz olmadığı bir şeyi de yememek daha büyük stres. Yapmayın bu kadarını kendinize keyif alın, zevk alın o da keyiflensin. Zaten kalan zamanda sizden daha çok bebeğinizi düşünüp dikkat edecek biri yoktur.