Alynq öncelikle sizi korkutmak asla istemem bu sadece benim başıma geldi ve benim bünyem biraz zayıf çok zor toparlanırım. Sabah aniden suyum geldi duş alıp hastaneye gittik bana açıklığın 9 cm dediler direk doğumhaneye aldılar bebeğim çok kısa bir süre içinde doğdu 4,5 saat dikişlerim sürdü sonrası facia gibiydi diktikleri yerler tekrar açıldı saatlerce sürdü işkence gibiydi em son yeter artık dedim odaya çıktım ne oturabildim ne kalkabildim hastaneden çıktım 1 ay oldu hala iyileşememiştim ayakta kalmak işkenceydi resmen dikişlerim patladı enfeksiyon kaptı açıldı tekrar bi ay sonra belden uyuşturulup ameliyathanede tekrar diktiler ve onunda iyileşme süreci 1 ay sürdü çok zordu benim için . Umarım hiç kimsenin başına gelmez 🙏🏻