oznur-41 Btlshnnn ay maşallah sağlıkla ilerlesin inşallah kaç haftalık olmuş 😍 bende bayramdan sonra gidicem doktora
Btlshnnn oznur-41 hemen hemen 5 hafta dedi daha çok küçük gözükmez zaten dedi keseyi görsek yeterli dedi çok şükür gördük 19 Nisan gel dedi 7 haftalık felan oluyor o zaman da bayramdan sonra gitmen daha iyi görürsün inşallah o vakit
Btlshnnn oznur-41 evet gittim bugün çok şükür kalp atışını bebişi gördük iki hafta sonra tekrar kontrol için doktorum çağırdı
oznur-41 Btlshnnn bende pazartesi gitmiştim kalp atışını duyduk salı günü tekrar çağırdı daha net duymak için ☺️ Rabbim kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah 🤲