Selinmasal Öncelikle herkese hayırlı doğumlar dilerim kızlar ben 32haftalık hamileyim başından beri özel hastaneye gittim ama şuan maddi durumlarımız kısıtlı ve devlet hastanesinde muane olup orda Doğum yapıcam İzmir’de yasıyorum bana devlet hastanesine gidip memnun kaldığınız doktor varmı ? Uzun oldu biraz hakkınız helal edin 🙏☺️
Aymabey Selinmasal Çiğli bölge hastanesine gidin derim ama haftanız büyük alırlar mı bilmem orda yapanlar çok memnun bende orda yapacaktım ama bebekte kist çıktığı için Ege Üniversitesine yolladılar
Apoyaren21 Selinmasal Canım ben Buca kadın doğum hastanesine gidiyorum hamileliğimin basından beri 24 haftalığım. Tuğçe Temel'e gidiyorum en iyi doktor cok memnunum cokk ilgiliiidir bilgin olsun :)
Karabiberim85 Selinmasal aynı durumdaymışız. Bende özeli bıraktım 24 haftalık ken Buca kadın doğuma geçtim
Bilgeferhat Selinmasal Nevval Salih bahar hanım var çok iyi bucayı da öneriyorlar ben Ege yaşama başladım 3. Aydan sonra canım 3 aya kadar nevvar salihe gittim
Kubrarecep Bende karataşa gidiyorum doktordan memnunum ama bir kaç hafta sonra doğum iznine çıkıcam ve baya baya bir çalışmıcam eşimin maaşına kalıcak 1 oğlum var okula gidiyor bebek olucak masraf zaten evin ihtiyacı borçlardı derken doğumu özelde yapamıcam o parayı çocuklar İÇİN harcarım daha iyi o yüzden devlette yapıcam ama hastane bulamadım ilk oğlumu Buca kadın Doğumda yaptım 6 yıl önce o zaman güzeldi özel oda falanda vardı ama şuan yok ve Suriyeli dolu orayı eledim
Selinmasal Kubrarecep cok haklısınız cok güzel düşünmüşsünüz ama Suriyeliler her yerde desem yeridir Bende bu Pazartesi günü için Yeşilyurt devletten randevu aldım . Bakalım nasıl çıkacak doktor Bu arada kaç haftalıksınız
Venus1 Ben gitmedim ama iki üç tanıdığım Çiğli devlet hastahanesinde irfan beyi önerdi.orda doğum yapan birini ziyaret ettim odası tek kişilik baya buyuk .özel hastahane odası gibi.istersen irfan beyi bir araştır .Ege yaşam bozyakada sende o civarlarda oturuyorsan uzak ama sen bilirsin
Gnll35 Ben Karataşa gidiyorum ama Yeşilyurt ta da kontrole gidiyorum arada. Daha once düşük yaptığım Zaman gittim acil olarak Yeşilyurt ta ama doğumhanede olan doktorlar daha stajyer ebeler çok sert. Normal muayenede selda hanıma gitmeyin çok tersliyor.
Selinmasal Gnll35 öylemi napsam bilmiyorum Pazartesi günü kontrolüm var Yeşilyurt’tan randevu aldım indallah stajer değildir 😢
Gnll35 Selinmasal odada doktorda oluyor ama o kalkıp bakmıyor. Yanındaki asistanı bakıyor zaten düzgün bir şeyde söylemiyor
Mavi35 Canım Tepecik kadın doğumdan uzak dur derim bende özele gidiyorum oraya acilden giriş yaptım yakınlarda Doktorları dr degil nasıl milleti azarladı gözümün önünde davranış biçimi çok kötüydü ya Allah oraya muhtaç etmesin kimseyi dedirtti bana başka devlet hastanesi araştır Aman diyim ordan uzak dur.