Aralarındaki farkı bana anlatabilecek olan var mı lütfen
Bundan 4 ay önce bir düşüğüm oldu
Bat dündü ama 4 defa idrar testi yaptım bundan 2-4 gün önce pozitif ti hemde net
Ben ne olduğunu anlayamıyorum ve bir adadayım düşünün sadece sağlık ocağı var ve betaya bakmıyorlar
Daha önce düşük yaşadığım için en azından İstanbul’a döndüğümde 6 haftalık olur ozmn giderim doktora diye düşündüm kimsenin haberi yok idrar testinde pozitif gördüğümden eşimin bile