Minigiim-vebenn52 Balmommyy evet doğum sancısına benziyor sana tavsiyem suyun gelmeden şimdi sıcak bi suya gir
mavikalpvemavikalp Balmommyy bu uygulamanın kasılma sayarı var daha kolay olur sizin için Aşağıda daha fazlaya basın orda kasılma sayara tıklayın Nasıl oldun şuan iyimisin🙄
Minigiim-vebenn52 Squat yaparak falan karşıla sancını topun varsa üstünde zıpla ki açılman ilerlesin nasılsın suan
mavikalpvemavikalp Balmommyy Ohhh Allahım sağlıkla büyütsün inşAllah ben doğurmuşum gibi rahatladım Kendini iyi hissedip toparlayınca bizede anlat lütfen🥰🥰🥰
Balmommyy Bcandan 2. Dogumumdu ilkine göre hızlı oldu ama bunda kasıklarım fenaydı yırtıldı sandım söküp alın dedim böyle ağrı sancı çekmedim