Periyasemin Ayseolcay bende 37+5 hem baya sertleşme ve kızarma var bayram günü alacaklar sezaryen la inş
annelik_4 Ayseolcay 31+4 haftalığım çok oturdugumda benimde öyle oluyo doktora sordum bebek toplanıyor dedi bende o an uzanıyorum geçiyor sürekli okşayıp salavat cekiyorum bide çok rahatliyorum
Periyasemin Ayseolcay ama genelde biraz yorulduğumda oluyor yani fazla hareket edince ve benimki aşırı hareketli