Kızlar merhaba, 37+3 deyiz biz bebeğimle, dünden beri kasık bölgem cook ağırlaştı ara ara hafif sancılar giriyor bazen dayanamayacak kadar zorluyor beni, vücudum doğuma mı hazırlanıyor? Acile gitmeli miyim? Bebeğim de cok hareketlendi dünden beri o daha da canımı acıtıyor