Kızlar hayırlı sabahlar uyumayan varsa bişey danışmak istiyorum 33 haftalığım açıklık komtrolü yapıldı erken doğum riskim vardı zatem 30 haftalıkken 1 cm açıklığım vardı bugün 33 oldum açıklığım 4 cm olmuş ama bugünki kontrolden sonra akıntıyla birlikte kan geldi böyle bişey yaşayan varmı ilk kontrolümde hiç kan bişey gelmemişti korktum