Duyguerden8 Arkadaşlar 26+3teyim ve alışveriş dönemine girdim önerilerinize çok ihtiyacım var. Birde bebek bezi olarak eski stillere benzeyen bir bez dolaşıyor instada alan kullanan oldu mu
Adenala Duyguerden8 Ben bir tane aldım ama daha kullanmadım aventle aynı kalitede mi bilemiyorum ama iş görsün diye aldım