Nergislyssa 2 gün önce şiddetli olarak bende de oldu doktor bebeğin kanala yerleşmeye çalıştığını söyledi o yüzden oluyormuş bolca squat yapıyoruö azalıyor yürümek de iyi geliyor, gece yastık koymak bacak arasına iyi geliyor bunun olmsı gerktiğini söyledi doktor çok ağrım olursa arada parol alabilirsin dedi