susaMom_ Ebruska_92 Bebişimin başı aşağıda 20. Haftalardan itibaren ve hep baskı hissediyorum doktorum normal olduğunu söylüyor canım
S12e28h46 @Ebruska_92 28+2 yim bebem aşagıya inince oluyor veya ayakları işe gerildiğinde oluyor ayakları ile baskı kuruyordur belki kafasıylada benim ki öyle çünkü doktorum dedi ve ultrasonda kanıtlamış oldu hanımefendi oyuzden pakin yapma gayet normal canım
Ebruska_92 S12e28h46 susaMom_ Bende arastırdım şimdi çatı kemigide genişliyomıs ondanda olabilir erken dogum mu diye korkmustum ☺️🥹
S12e28h46 @Ebruska_92 valaha bugün 8.9 saat çarşıda dolaştım yürüdüm bayram alışverişi için artık son şeylerde kesinlikle yürüyemedim karnım çok sertleşti canım acıdı çok battı açıkçası
Ebruska_92 S12e28h46 Çok yürümeyin bende bi ara cok yurudum bir hafta sancı cektım 30 dk yuruyorum 1 saat sonra yurursem tekrar yuruyorum