Tubadonmez estağfurullah. Ama şaşırdım bilmemenize, hiç duymamanıza.
Umarım sıkıntı yaşamazsınız. Kurumunuzdaki ilgili memurla ve sgk ile görüşün muhakkak. Alo 170’i de arayıp sorabilirsiniz. Memurlar da idari izinli olduğu için raporunuz nasıl işlenecek bilmiyorum ama en azından elinizde bi rapor olsun.
Pazartesi günü özeldeki bi doktora gidip çalışamaz raporu alsanız iyi olur. Belki doktor da biliyordur bu tarz durumlarda ne yapılabileceğini.